Blessures en pijn

Pijn heeft in veel gevallen een belangrijke signaalfunctie. Het vertelt ons wanneer ons lichaam de belasting (training) niet aankan. Daarom zoeken we steeds naar aangepaste oefeningen die geen pijn veroorzaken en bouwen we van daaruit de belasting progressief op.

Overgewicht

Het is moeilijk om op gewicht te blijven vandaag de dag. Gemiddeld per dag zitten de meeste mensen 8 uur aan een bureau en 2 uur in een auto. Je metabolisme komt op een superlaag pitje te staan waardoor je spieren wegsmelten en het vetpercentage toeneemt.

Betere prestaties

Wil je beter presteren op het sportterrein? Dan moet je werken rond de eigenschappen die specifiek het verschil maken in jouw sport. Tracegent helpt je bepalen op welke manier je je sportprestaties op de meest efficiënte manier kan verbeteren.

Benieuwd hoe onze BOOST trainingen verlopen?

 

 
Deze geïndividualiseerde trainingen in kleine groepjes zijn gericht op krachtoefeningen om onze spieren te versterken en extra veel calorieën (vetten) te verbranden. Meer info vind je onder trainingen.

Start nu

TRACE - Vermageren doe je zo

eBook: Vermageren doe je zo

Er bestaan heel wat foute opvattingen en mythes rond vermageren en training. Het zijn deze foute opvattingen die ervoor zorgen dat je geen resultaat haalt. Ik hoor vaak: “het maakt niet uit wat ik doe, ik val toch niet af”. Het zit “in de familie”, het zijn de genen... Het is inderdaad zo dat we allemaal een specifiek lichaamstype hebben. Sommige mensen zijn gevoeliger om te verdikken, maar dat is zelden de enige oorzaak. Het foute eetpatroon zit even vaak “in de familie”.

Het is de bedoeling van dit boek om alle feiten en mythes over je gewicht beknopt en in begrijpelijke taal aan jou uit te leggen.

Laat je e-mailadres en postcode achter via onderstaand formulier en wij sturen jou een link op naar ons eBook.

Nieuws

Teveel gefeest? Teveel gegeten? Wat doe je best: dieet (bicky burger) of training (spinning).

Gaversesteenweg 477 Merelbeke 9820

T 0497 53 44 35